danmark elle göteborg i helgen.....?!

  • hejhej

    i helgen va de meningean att jag skuille till norge men jag valde att åka till gbg för att shoppa istället. men nu fick jag reda på att jag kan välja melan göteborg med eme :S eller danmark med flisan :D<3  och jag tror ni alla vet vad jag väljer :d. men vi får se om jag kunde förlja med till danmark för att om robin kunde hänga med så skulle ayhn de. ``(

    men jag ska ju operera mig imorgon oxå så jag får se oim jag orkar :( men till göteborg då skulle jag få betala allt, alltså nästan 1000 kr men till danmark behöver jag bara betala 500 :D

    men måste tillbaka till skolan nu.





    puss/elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0