....

hejhej!!

idag så har jag inte gjort så mkt men de kommer la :*d  imorgon så ska jag till pappi <3

men nu var de ju iinte de som jag tänkte skriva om utan de va om operationen för de e så många som undrar över den så här kommer de:
 skulle vara där kl 07:15 så vi åkte hemmifrån kl 05:45. när vi väl hadde kommit ram så fick vi sitta och vänta ett bra tág innan dom öppnade dörrarna så vi fick komma in. när en sjuksjöterska kom och hämta oss så fick vi gå in i ett rum där man får ligga före och efter operationen. va ju bara de att jag va ju på barnavdelningen och ägarna bör ju vara minst 1 meter längre! så jag fick ligga med böjda ben i flera timmar. sen när de väl va över så fick jag ligga och vänte ett tag sen så fick jag ta 4 alvedon :S sen så man tvungen att visa dom att man kunde gå å toa riktigt så att de inte blev nått fel under operationen, men de e ju inte så lätt att gå på toa när man inte behöver de!   så jag ljög den 2 gången och sa att de gick bra:d menmen... nu har jag suttit här ett tag så nu orkar jag faen inte mera XD



pussåkram//Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0