varför.

skit bra text de e i denna låt!



varför händer alting mig? hela tiden, fan jag orkar inte leva när jag lever här i skiten.
jag måate ta det ifrånbörjan så att alla ni förstår, varför tårar rinner ner och mitt hjärta fylls av sår. har gått så många år sen första gången jag blev sviken, men den känslan den är kvar,har haft ´sen jag var liten. har aldrig kännt mig älskad eller värdefull, har vart rädd att skaffa vänner fast ja har inget imot dom. jag har växt upp med ett hjärta utan bitar, har fått kämpa för att leva har fått kämpa för att finnas. i tid och ålder började jag skära mig själv, jag skärde upp mig egna arm och såg blodet rinna varje kväll. jag har stått ensam med ett mörker runt omkring, och alltid har tåget kommit närmre tagit sats och skrikit till. men min feghet gör att jag finns kvar idag, och de jag lever för är inget, jag har ingenting kvar.. är fast i fängelset i huset där jag bor, kan inte ta mig härifrån vill bara bort från denna jord. jah pallar inte mer orkar inte vara här för allt jag jämt gör blir bara el, kan ingen ta mig som jag är?......







orkar inte skrivamer men den ör skit bra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0