.....

Jag saknar dom stunder vi har haft genom åren! de va lixom du och jag. vart tog de vägen? kände mig väldigt speciel med dig! du lyste  typ upp hela mitt liv du va allt! men nu finns du inte längre kvar:( och de gör ont i massor av folkshjärtan.. att du inte finns kvar här  med ditt smile på läpparna :( kommer aldrig glömma dig ellerhur du va som person! för mig  kommer du alltid va den jag ser upp till! du va hela mitt liv! och utan felicia och hennes mamma  så skulle jag ha vart med dig nu!utan dom så skulle jag intekunna fortsätta leva mitt liv. de e klart att de finns ett hål i min kropp nu. men de bara visar hur mycket du verkligen betydde för mig! men nu är de som de e. och de går ju inte att ändra på.. du fick din dåliga/elaka cancer!!:'( tänk om du kunde äta piller för den så kanske du skulle vart i liv nu. du och jag kanske skulle ha ännu mera minnen tillsammans! dde  va typ som om jag och du mot världen!:( men nnu så e de bara attvänta på att vi ska ses där uppe!



ÄLSKAR DIG FARFAR! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0