TORSDAG!!:D<33

tjatja bloggen!!:D

idag så ska jag och fillan åka hem till mig och sova där till onsdag!!:D <333§§ kommer ha hur kul som hällst!!

chattade även med malin inatt. de behövde jag verkligen!! kände att jag va tvungen astt skriva massa saker till henne!  så nu på TORSDAG så ska jag sova hos henne och prata lite mera tror jah :d §§§§§§§§<33333333
sen vet jag inte om jag ska till skövde på fredag och shoppa lite!!:'D loveit!
på lördag så ska jag nog va me becka!:)§§<333 men jag måste nog dra mig från data så att jag hinner med allt jag ska göra innan kl e 4, då vi ska in till stan!.

ska lämna oscar kl 16:30 oxå!:) han ska till sin pappa och sedan på kalas xD


//Elinh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0