dagen =)

jag ser det snöar jag ser det sör de va ju roigt, HURRA!:D

hha men iallafall..

dagen då.
vaknade kl 8..inte bra eftersom jag börjar 8:20.. xD
cp schema jag vet :d
men stack till skolan iallafall..
efter skolan så stack jag till LisaRödtöttenHögberga :D snacka om att vi hade fett roligt med en jävla gymnastikboll xD vi började kolla på julkalendernxD (mobbamigntförattjagkolladepåbarnprogram)!!!


och hela andledning till att jag gick dit va ju först att jag va bjuden på middag..kännde att jag verkligen va ffinklädd till den middagen :d mjukiströja och leggins( som senare fick bli lisas mjukis byxor ♥ )
men vi stack ut ett tag.hade enbart hur kul som helst! va va ju faan skit flumm! ;O

men de va la typ dagen.. så nu sitter jag md lisas mjukisbyxor på mig hemma ensam i min säng och bloggar lite med ;)

+ så har jag jävligt  ont i mina revben!! :O påvänster sida :(


men snart ska jag nog skriva ett till inlägg..tror jag vet va de ska handla om..men skriver de inte här förifall om de inte blir så!

//Elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0