..

hejhej.

som ni förstår så är jag fortfarande sjuk :( hoppas jag är frisk till helgen bara!:O för då ska jag till MIN felicia :D och om jag får med fillan ut så ska vi träffa johanna och connie :D
men nog om de!...
'
ligger här i sängen me hur hög feber som helst! ingenpartyfrilla!
ingen sola för mig imorgon heller..och de betyder att jag missar ett viktigt prov. iallafall första delen på det, andra delen är på onsdag. och missar jag de då med så kommer jag få ett väldigt dåligt betyg i matte, och de e jag inte värd för jag har aldrig någonsin haft problem med matten!  skulle även ha engelska prov idag, men de gick ju inte heller.  och andra delen på de provet är på torsdag..


men nu ska jag va lie social med min tv! ;d

//Elin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0