..

hej bloggen!
ni som läser min blogg kanske tycker att jag bara klagar hela tiden..men tycker ni de och stör er på´t så sluta läsa min blogg då!


men de skulle faan inte va fel att ha någon att prata ut med. nån som inte skulle klaga och massa skit. någon som skulle kunna hjälpa mig igenom denna skit! inte många som vet vad jag går igen nu..rättare sagt ingen som vet de! men jag vet ingen som jag verkligen kan lita på till 100%, eller jo jag vet jätte många. men de ska ju helst va en vuxen! dom har lixom vart med om mera i livet. och de e nog de som behövs.
 just nu så känner jag mig som en jävla mes som bara sitter här och klagar.. men så får de va ibland!  man behöver inte alltid beté sig som en jävla vuxen person. för jag e ingen vuxen person! men jag e ju inte något barn heller!  men jag tycker att alla, både vuxna och barnb ska ha en person som man kan prata med om allt!  för de kan man behöva.

men jag kommer inte säga allt till alla personer som vill hjälpa mig. tror inte jag klarar av att säga allt till alla. men de får absolut inte va någon person som jag lever med under samma tak varje dag! de skulle jag inte klara av! man måste ju få prata ut med någon , och de man säger ska inte ligga under samma tak hela tiden..

men nu orkar jag nt skriva mer om detta. ska nog ta mig en promenad i de kalla vädret! kolla om johanna vill ut snart igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0