faan va jag bloggar xD

hejhej!
jaha..nu va men här iegn då :d tror inte jag har bloggat såhär mkt någon gång!:D
fast de jag skriver är ju inte så intresant så de spelar ju ingen rollxD

aja. jag skulle bara säga att jag åker snart :D jag åker från helvetet till himmlen! verkligen älskar de stället jag ska till +  fast mest så älskar jag den familjen! dom eju faan bara bäst!

sitter här i min säng och bloggar och lyssnar på musiik :D vilken jävla tur att jag e själv hemma..för jag känner att min säng vibrerar lite av min bas :DDD (misstolka inte den meningenxD )

undra vad man ska göra ikväll mellan 9 och 11 tror jag de va.. hon jag ska till ska på disco då..och jag pallar inte följa med på sån skit xD


faaan jag öppnade mitt fönster för nån minut sen bara, för jag va så jävla varm..men nu är jag ju fan is typ! + så orkar jag inte stänga de.man måste använda båda händerna för de..pallar nt de just nu :d

 
men nu ska jag nog kolla så att jag har med mig allt!

ses

Elin♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0