helgen..

hejhej bloggen! nu va de ett tag sen sist igen!:O ingen partyfrilla detta!
men nu ska jag uppdatera bloggen om vad som har hänt i helgen=)

fredag: blev helt oväntat hund vakt åt lille cicco. han fick följa med mig hem en liten stund, tills lisa kom,för att sedan åka vidare till cina för att sova där hela helgen. vi kollade upp på kvällen vilka ingredienser  som fanns hemma i huset. för på lördag så skulle vi julbaka mkt åt cina!

lördag: vi vaknar ganska sent.. inget som va planerat precis! vi skulle ientligen upp vid halv 6 för att säga hejdå till cina osm skulle till stockholm och va på nån jävla mässa. men när vi vaknat till så bakade vi!:D först så bakade vi mums-mums rutor! när vi hade gjort klart dom med kokos och allt sånt så ställde vi ut dom på trä altanen. (när vi bakade så va håkan och handlade)
sen sätte vi igång med ischokladen. vi gjorde med och utan mint smak. sen så när dom va färdiga så ställde vi ut dom oxå, sen så gjorde vi knäck! och precis när knäcken va klar så kom håkan hem! och när håkan gick in med alla kassar så lyckades chilli (en hund som bor där, skiit stor) smita ut utan att nån av oss märkte detta. så vi plocckar upp alla varor och städade i köket. sen så skulle vi ta ett bad, för dom har ett skiit strt badkar. ett som finns massage strålar och allt i. så ropade vi på alla hundar så att dom skulle vara med inne i badrummet, för annar så skulle dom bara stå utanför och gnälla! men när vi ropade så kom alla hundar förutom chilli! vi undra var faan hon hade tagit vägen..så Lisa gick tiill baksidabn för att kolla om hon hade rört de vbi hade bakat till cina..när lisa väl hade gått igen hela huset för att komma till baksidan så hör man bara ett skrik om att kakorna é borta!  hehe..:d då har chilli vart där och ätit upp ALLT!

söndag: slappade bara hela dagen för att sedan på kvällen blli hämtade för att åka hem till min sköna säng!:D väl hemma så stacck vi till affären för att köpa saker till kvällen. (vi skulle ha en myskväll) de gick på 200 kr faan :O

månadg: vaknar när kl é hal 1! får lite smått panik för att lisa frtfarande sover! och jag kan inte gå över henne, (vi sov i min säng båda två) väcker henn vid 1 för tt säga att vi måste skynda oss! jag skulle till skövde och shoppa med mina systrar vid 3..malin skickar sms vid 2 och säger att vi ska åka nu! så jag fick ju verkligen skynda mig! när jag åkte till skövde hande jag 1000 kr...när jag kommer hem har jag 100 kr xD så jag e ca 900 kr fattigare :( men imorgon så blir de mera shopping!

//

blev visst ett ganska lång inlägg :O menmen.. nu ska jag nog sluta..innan malin får damp på mig för att hoon inte hör tv:n för at jag skriver så på tagenterna!xD tur att de e text på tv:n :d

/elin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0