måste skriva av mig känner jag..

hejhej bloggen + dom som läser den:d

kände att jag e tvungen att skriva av mig lite, ni får tåla om de inte blir rättstavat och om alla bokstäver inte är med men de skiter jag i nu! orkar inte kolla på tagentbordet så de får ni tåla, och gör ni inte de så e de bara att dra!;)

aja men nu ska jag skriva om en lite subba..
du försvann ur mitt liv i några år, sen kom du tbx som om allt va pecis som vanigt igen!:O men de kan jag ju lova att de inte är! du kan inte tro at jag alltid kommer finnas för dig bara när du känner för de! och mitt liv är ju ändå en sak som JAG ska bestäma över! som t.ex. de du sa om Felicia..jag klarar verkligen inte när nån snackar skit om henne! hon e faan hela mitt liv typ, och fortfätter du så kommer du få ångra de stort kvinna!! när du sa att jag kanske ska sluta umgås med henne för att on va lite yngre än mig så kände jag hur de börjde koka inuti mig..bara för att aj inte är som du...gör munblåss ochtro att du e nått, om du ska röka, så gör de ordentligt! ser ju bara hur jävla äckligt fjortis stil somhelst annars! jag kanske inte hellervill supa mig "packad" varje helg som du tror att du gör! du dricker 3 öl, sene du så jävla packad säger du, men samma sak här som med rökningen då, ska du supa så gör de ordentligt! (kanske låter helt fel med att säga så, men de e ju bara sanningen!  du kan få knu**a rnt om du vill! men bara för att jag inte e en jävla billig hora som du beöver du ju inte bli riktigt förbannad på mig!:O  jag kanske inte vil bli klassade för de som du har blitt klassad för! och de blir du su på mig för :S men om du inte acr mig som jag är så kan ju du bara dra! jag klarar av att leva utan dig, de kan jag lova..de fickk jag ju göra när du stack och kom tbx efter ett jävla bra tag! så vf inte kunna göra de för evigt?!

 jag har nyss fått redapå vilka väner jag verkligen har om de händer nått! och om jag skulle säga de till dig så skulle hela jävla lidköping veta de sen! och de e ju inte sånna väner jag vill ha! jag vill ha vänner som jag kan va mig själv med! inte som jag får gå med ett konstgjort leénde i mitt ansikte för att jag ska bli accad!

 har ävenkommit på att de inte finns nån, inte NÅGON som vet allt om mig... Malin M vet ju rätt mkt.. men den delen hon vet är inte ens en 3:dje del! jenny W vet oxå rätt mkt sakerom mig. hon e nog den som vet mäst om mig, men ändå vet hon bara hälften..

får nog ta tag i mitt liv nu..kommer göra massa ändringar i mtt liv..och om ni inte tycker om dom eller nått sånt så kan ni la dra ut ur mitt liv! för jag tänker inte leva som en jävla slav längre! de kan jag lova er!


känner att detta inlägg blev ganska lång.ändå har jag ännu  mera att berätte/prata om..men de får nog bli utanför bloggen=)

//Elin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0