nydata..

hejhej bloggen!:D

vet att jag vart verklgen sämst på att blogga nu :( men de ska de nog bli ändring på!;)
för nu när jag har fått en till data så har jag denna vid min säng typ..och då e de lättare att blogga, för jag ha ingen datastol(så d e skit jobbigt att sitta vid den andra datan xD )

menmen..dagen då!

vaknade 07:50 och fick panik för att jag började skolan08:00!!  ;O
men jag tvättade håret jätte snabbt och tog lite mascara sen så fik jag dra till skolan...väl i skolan så hade vi engelska sen dirr efter de så hade vi musik-prov! men jag tror att jag får ett G där iallafall ;) men nog om skoladagen! dirr efter skolan så stack jag hem till en kompis, v gjorde inte så mkt. visade henne den ny låten som har kommit ut och så..skulle ta en promenad tsm ut, men jag kom på att jag måste träna på engelskan som jag har nästa vecka (omprovIGEN) de e verkligen mitt sämsta ämne :d. men istället för att jag tog fram boken ochbörjade plugga så hamnade jag här.. -.-¨

men morgondagen då:

vet inte rikigt vad som kommer hända imorgon.. kanske va med lisa, kanske kommer victor till stan, kanske så skiter jag i hela världen runt om mig och har en egen liten spa ag ;) fast jag vill gärna fram till stan på fredaa kväll...men de e ju så jävla kallt :(

men jag får se va de blir..men tror de lutar åt att va med lisa =D


men nu ska jag dra!

//Elin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0