va ett tag sen nu..

hejhej bloggen.
de va ett tag sen jag skrev här nu, så jag kännde att jag beövde göra detta =D
inte hänt så mkt sen sist, men snart så e de ju jullov :D eler jag får de efter ju efter skolan idag :D för jag ska va i örslösa till fredag morgon.

tycker verkligen inte om skolan på onsdagar..eller jo de gör jag, fast inte!
fr vi börjar 10.50 och de e ju bara vra! men sen så har vi en lektion inna vi ska ha håltimme till 13.35 och sen så slutar jag halv 4 :OO inget bra!

jaja..efter skolan idag så ska jag gå till resecentrum för att möta felicia..i sk agå en sväng på stan. sen vid 5 koer hennes mamma och hämtar oss, när i kommit till örslösa så ska jag till johanna!:D fillan kanske ska vara ed ikväll=) 
imorgon på dagen så ska jag och johnna gå till  örslösas skola och bara bva där tror vi :d sen på eftermiddagen så ska jag säga hejdå till johanna , för att sedan dra till fillan, ska gå på hennes avslutning oxå :D sen på kvällen så ska jag åå fillan bara mysa tror ja:d på fredag åker jag hem :( men hiner typ bara packa om min väska för at sedan så drar jag och lisa till cina :D vi ska rida och greja där ute.. så kommer hem på söndag tror jag :D -- om inte måndag!:D

men nu ska jag dra..ska nog äta nått=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0