chaaa :D !!

hellli!!:D vad gör ni?

själv så sitter man på fillans balkon g och fryser fötterna av mig ;O !! men vad ska man hitta på utan att väcka alla andra när man vaknar kl 5 och inte kan somna om hur du än gör??!! har redan tatt chiccos morgonpromenad. och denna gång fick han gå långt den lille taniga saken<333 vi gick i en timme! sen så plockade jag en bukett med blommor till jennie men när vi kom hem så hittade jag ingen vas och ingen sax;O!!  så jag satte blommorna i ett lånngt coca-cola glas xD  sen dess spå har jag bara suttit här och kollat FB och BDB :D  men va!!;OOO e kl redan 7 och oscar inte kommit upp än???!!! vem ska jag va med då??!!! :o)  *hihi*  :d



men nu ska jag skriva av mig om just FJORTISAR!!!!!!!!!!!!!!


dom mestr störande sakerna på hela jorden e fjortisar!!;OO som lägger 7 kg fonne på läpparna och trycker upp brösten på kost så dom ser ut som om dom har en cp skade eller nått:O   står och dricker en cider på 2,25 och blir sket full?? vad e de som dom inte fattar!? och så lägger dom till ett H på alla ord typ som t.ex. jah bah chilar lite bah.!!!



omg vad jag får bryt på sånna!  många kommer säkert bli skit sura för att jag skriver dettas men de e så jag känner och de e min blogg så ni kan la bara dra då!!   och e man inte idiot om man rakar av sig ögonbrynen för att måla domn eölle??!!! gud va jag hatar sånna som er!!

men nu så ska jag allt väcka oscar om han inte e vaken :d jennie kommer bli sket sur!!xD

men ses <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0