...

hej bloggen!


tatt bort 2 styngn själv nu på morgonen men det styngnet i mitten får sitta kvar. men dom andra satt liksom bara i utkanten!;O

aja men skulle bara säga att jag kanske har börjat blogg litye oftare nu men jag kommer inte kunna göra de så mkt i veckan. ska till funcity med fillan och jennie och ponjtus :DDDD <3333 efter så blir de nog en tripp till ullared om alla tjejor kan övertala pontus :d men de går nog :P

även suttit ute nu i 2 timmar nästan och bara tänkt! verkligen behövligt!!!! så man får ju passa p¨å och göra de när alla andra sover :)

inatt när jennie och pontus kom hem så ville jennie sova men jag fillan och PONTUS!! satt och kollade på en massa videos på you tube!

f¨r nog städa lite sen eftersom att jag och fillan va hemma själva igår hela kvällen/natten. hur kul som hällst hade vi!!
kkan tyvärr inte skriva de här för att jag vet iinte oim de e nån som jag inte vill ska veta. men jag tror nog inte heller att mina syskon ska veta och dom läser ju denna blogg :D 

hem sen och hämta MERA kläder tills vi åker :DD eller om vi hämtar dom imorgon!




menmen...de e faktis oxå några personer som jag saknar hur jävla mkt som hällst!

pappa
malin(syster)
sarah(syster)
sandra(syster)
inez(syster)
malin(faster)  (även pratat med henne så att jag och fillan kan bo hos dom när vi ska åka på en resa - TILL USA)
mormor&morfar
FARFAR!!<3333
farmor.r


aa och nåra till men de behöver jag ju inte skriva här :p 4




och sorry att ni inte får några bilder men har inga på fillans data och har vart här ett BRA tag nu!:d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0