...

hej!
 imorgon så är det TRÄDGÅRDSFEST!!! kommer bli hur kul som hälls! ska åka till farmor imorgon oxå för att hämta hennes plattång för att min ligger kvar i örslösa!!:( sen på söndagså ska jag till farmor igen för att läna hennes plattång och va lite med henne!! sen på måndag så skulle jag igentligen till fillan <3 men jag åker nog till pappa för vi ska ut och åka inlines!!:D eller på isdag:d efetr de så åker jag nog till fillan!!:DDD skanog ha min svarta klänning imorgon som jag köpte för något år sen! lite stor med de går :p mina nya skor och kanske mina rosa leopard leggins på de ?? :) får se hur de blir!!


detta inlägg blev nte så långt för att min långa jag just skrev raderades!!!;OOOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0