.....

saknar faktiskt mitt gammla liv :'( när mamma och pappa va ihop! vi åkte till stranden allaihopa och hittade på saker hemma och så:(!!!  men nu har jag de ox¨jätte bra!!:D mamma har en jätte snäll kille'! pappa har en jätte snäll tjej!! jag har fått 2 bonus systrar som jag verkligen ÄLSKAR!! §§<333 + en till riktig lillasyster hos pappa med hans tjej! mammas kille har raggarbil och en VOLVO som e ett måste !!xD



men de jag saknar mest i mitt liv e inte den "mamma pappa barn" saken'! utan de e den glädjen som va då!

och den personen som jag saknar mest från de gammla livet e FARFAR!!<333 
vi hade alltid kul tillsammans!  vi åkte iväg till grästorp och köpte godis - BARA DU OCH JAG!!

vänta några år till farfar så ska ditt namn stå på min arm! när du föddes och när du dog :'(!!

men jag har blitt mkt starkare som person sen farfar d0g! jag tar livet på ett lite mer ansvarsfullt sätt eller vad man nu säger!

kommer aldrig att glömma dig farfar1 har sett kort på dig när du va sjuk. tillochmed död. du va helt guul:(

men de e ju inte den farfar jag kommer att komma ihog! utan jag kommer ihåg den glada snälla farfar:(

klarar inte av att skriva mer nu:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0