bloggen va de jah!

hej bloggen! kom just på att jag inte har vart innen här på ett bra tag nu. de a juu inte riktigt menngen att de skulle bli såhär :( men nu e de så. har ju inte hellar haft tid att blogga, för de har vart så mycket nu de sista. men jag kan ju berättalite om hur veckan kommer att vara istället:)

måndag: gå till skolan:/ kollat lite kläder på internet till spåret i sommar :D (L)
tisdag: vi slutar 12:30 för att dom nya 7:ona kommer komma och kolla in den nya skolan. + så ska jag kanske prata lite med emelie och elin om fredag.
onsdag: helt vanlig dag i skolan och så. har även fått våran första läxa tillsidag i SO:n ( i detta kapitel)
torsdag: LEDIG!!!
fredag: LEDIG!!! plusss så ska jag och emelie och elin sova hos elin :) jag ska stå för filmer oc popcorne :) eme för deras godig. och elin för sovplatserbna och drickan XD men nog med de nu. jag skulle oxå vilja säga att jag inte har nån USB på min data så jag kan inte läggain mina bilder på datan så ni får klara er utan! :p men nu e jag änna lite trött efetr dagen sp jag ska göra iordning mig för natten nu!



puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0