.....

så då var de tordag då. fast de käns som de va fredag! menmen...idag så¨ska jag åka till fillan i typ  2 timar ;O känns inte som de e så nödvändigt att åka dit och kolla på vampíres diares (stavning) när ändå anna är där och ska sova där. meb imorgon så ska ajg till farmor kl 13:00 för att vi ska äta mat då. sen så ska jag hon och hennes `vän´  åka till skövde och shoppa :D och så ska vi hällsa på evy (kanintestavahennesnamn) de e farmors syster! har inte sett henne på många ÅR! men efetr de så ska dom skjussa mig till netto. jag ska ju sova hos elin med eme och hon, hon bor typ brevid netto :d så ska vi äta nån god mat vid 7-8 tiden och börja att ´kolla på film som vi typ ska göra hela natten :D sen så lördag så ska jag med eme och hennesfamilj så ska jag shoppa igen:D skillnaden är att denna dag kommer jag få betala mina kläder själv :d. sen på söndag ska jag vara med rebecka. men nog av de här nu.


hahahahahahhahaahahha råkade nyss ta sönder min dataXD tog bort 7:an och så gick de nte sätta tillbaka den. hur jag än gjorde. så jag har lagt den lite fiin där den ska vara så att ingen kommer märka deXD




iloveyoumy sisters!!!  Malin. Sarah. Sandra. Inez!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0