orkar värkligen inte denna jävla rubrik!!!

hejehj. jag vet att jag värkligen e sämst på att blogga men vad ska man göra när man inte har någon ork alls tll att blogga :/??     dessutom så ar jag ju typ inget att blogga om.  vänta lite....brb! de va min syster som tyckte jag kunde gå in i stora rummet och sen gå ut i köket för att kolla om de fanns en lapp där...ok?? men skit samma..hahahhhah. men nu ska ajg säga vad jag ska göra imorgpon...jag ska på dop!!!!:D min syster ska döpas.



men nu orkar jag inte mer...men jag ska barta säga en sak till...jag funderar på att göra en bok, typ skriva om alt jag gått igenom under denna period som fortfarande håller på. ja menar men cystan och operationer och så. men jag får a se för de kostar rät mö att göra en bok. mn kusin gjorde e bok om hennes hjärn tumör och hur hon upptäckte att hon hade de. och hur hon mådde och så...lite soligt. men nu ska jag gå för nu ropar sarah IGEN!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0