Felicia :D ♥♥

tja bloggen!

om ca 2 timmar så kommer fillan och jennie och hämtar mig :D
så jävla skönt att komma ut till örslösa :D

haha men på morgonen idag så uppäcker jag ett stort sår på hela näsan!:@ så när jag skulle sminka mig så sved de skit mycket :( hah men så har ju jag slutat att använda foundation, så jag kör med bara puder nu..men då va jag tvungen att täcka såret först med foundation xD sen ta på puder i hela ansiktet :d  kollade mig nyss i spegeln för att kolla om de syntes..och kollar man noga så gör de de :( och mitt hår levde i en egen värd i dag..de går inte att platta ner..så jag blev förbannad oh satte upp skiten!! haha verkligen inte min dag idag xD

haah men jag har hållt på att packa i 2 timmar nu...och är inte färdig :@ hah men de e bara för att jag inte kommer på vad jag ska packa ner :d

men nu ska jag fortsätta med de jag har hållt på med i hur länge som helst..lyssna på musiik!!!:D ♥♥

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv. okej :)

2010-10-20 @ 01:20:08
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0