helgen!<3

hejhej alla bloggläsare ;D

tror jag ska börja blogga mkt igen! hålla livet uppdaterat (stavning) lixom xD
hah ne men tänk hur bra de kan va och blogga igentligen...

haha aa men skit i de nu!
ska berätta lite om dagen!
vart i skolan idag :/  hade musik och spela igen låten i bandet idag..gick faktiskt jätte bra nu när vi bytt sångare!! inte för att den förra sångaren va dålig!! för de a hon absolut nt!! men de va de att alla skulle kunna konsentrera sig på sitt instrumen..för att den förra spelade piano oxå..
 efter skolan så har jag pluggat NO för jag har prov i de imorgon!:O
haha aa men skit i de med nu xd men vi fick lite småbetyg idag i skolan..JAG HAR FÅTT VG I SVENSKA :DDDDDD jag som alltid vart skit dålig i de ämnet xD 
 
imorgon så är de fredag och då ska elin ut :D kommer nog bli skit kul :D kanske drar till sandras halloween-fest (stavning) lite oxå..men fårse vilket som blir roligast :p
direkt efter skolan så funderar jag på att dra till spåret och springa..för vi har ju gympa sista lektionen så behöver ju inte byta om då :d

lördag så ska jag till fillan :d men innan hon kommer hem från sin pappa kanske jag ska ta och gå till gymmet?! :D ska bli jätte redig med träning och de har jag bestämt mig för! men jag kan ju gärna gå spåret varje dag men har ingen att gå med :( och de blir inte lika roligt att gå sjlv :/

söndag: vaknar upp hos fillan..bestäma när jag ska hem..alltid lika tråkiigt att åka från örslösa!!!:OOOO sen så kanske de blir gymmet eller så blir de spåret :D

sen så är de ju måndag och då ska jag ha möta i skolan..senar så blir de rättegång igen :(
menmen..ett måste:/

hahah ne men nu ska jag inte skriva något mera!!
finns säkert massa olika stavfel i texten men mina tegenter cp:ar och så orkar jag inte läsa igenom de och rätte :/

Elin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0