ingen att prata med... :'(

käns verkligen så hära nu.finns ingen att prata med..ingen som har ork att lyssna.. fan va skönt de ska bli att sova hos storasyster på måndag så kanske vi kan prata en stund..jenny kanske kan lyssna en stund på tåget eller nått på torsdag när vi sticker till gbg..jennie kankse kan ta sig en stund att prata nu på lördag...

undra vad som händer om jag skiter i att äta tills på lördag elelr söndag? bara dricka massa vatten..



:'(

vet nt vad de är men har nog en period som är jävligt jobbig nu...




</3

Kommentarer
Postat av: Carrooouw

Du kan få skriva av dig alla dina problem till mig :) Vill bli psykolog i framtiden så :P



Sv; Tack! Vissa blir överraskade och tror inte alls att jag kan sjunga. Kanske beror på mitt utseende?

2010-11-08 @ 13:17:13
URL: http://carrooouw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0