shulleloo ;)

tja!
jag har hur tråkigt som helst!! ska snart gå till skolan.men ändå!!!
mer inget bra idag..men de har ju blitt bättre när jag nu har knarkat ibumentin. ♥

qahah xD

fick nyss reda på att min kusin kommer til stan den 23november!!!!!:DDDD så jävla glad blev jag!!

 snart är de lov ju ;:DDDDb

hela lovet bokat typ...
måndag-tisdag=sova hos syster (malinmagnusson) ♥
onsdag=göteborg med jenny :D ♥
torsdag= va med fillan eller jobba..:))
fredag=va med fillan
lördag=halloween = fillan
söndag= bugg?

ahah efter gbg så måste jag börja spara pengar till ullared...och efter ullared så måste jag börja spara pengar till mitt AM koort och epa!!!!:O

min epa kommer synas i hela stan ;DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0