skolan..

tja bloggen!
sitter i skolan på sv/eng!  har fett tråkiigt!!

haha alla andra fick en data för att dom skulle jobba..men jag vill ha en för att blogga och kolla runt lite ;D och självklart så  fick ju elin en data för att denna läraren säger ja till allt :D
men de e ja bara bra :)


får la se vad som händer ikväll...

janny vill att jag ska med till kaj..
fillan vill att jag kommer hem till henne...
becka vill att jag ska vara med henne så att vi ska dra till stan ikväll..
sandra vill att vi ska ha en filmkväll..'
'
HJÄLP?! men tror nog att de blir fillan..med de märker vi ;)
men nu måste jag nog sluta innan alla som jobbar får damp på mig för att datan klickar så mkt när jag skriver xD

ses!<3

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

superkul att du är med i tävlingen om klockan :) glöm inte kika in igen för att se om du vann :)

2010-10-05 @ 21:39:29
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0