töönt!!

guud va man kan bli irirerad på folk som bara skiter i sms som man skickar..som aldrig svarar när man ringer.. om DU inte vill ha någon kontakt med mig så säg de till mig! säg de när du ser in i mina ögon!! jag bryr mig inte längre!!synd att de kommer vara du som förstör när alla träffas.genom att inte prata med mig! jag lovar att jag klarar mig utan dig i mitt liv!! de är jag säker på!! men jävlar vilken stämning de kommer bli när du bara undviker mig! bara haftdig i mitt liv i några år nu..och jar du tröttnat på att ha  mig i ditt liv så säg till!! jag kanradera alla jävla minnen vi har haft tillsammans!! men jag tycker du ska tänka tillbaka på de vi gjort allihopa tillsammans och sedan säga till mig om du inte vill ha medmig att göra nått mer!
synd bara att jag ALLTID kommer vara här när du kommer hit! xD så du kommer ju aldrig slippa se mig eller träffa mig!!


jag vet att du vet vem DU är när du läser detta!!
så de e bara att ta åt sig..och kanske be om ursäkt!
så jävla omoget beteénde för dig som ahr den åldern du har!!!


du är så jävla FAIL!!!!! ahah hoppas du får dåligt samvete nu!!! :O


kan nog glömma allt detta om du säger förkåt för attdu typ ignonerat mig i rätt lång tild nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0