trött!! -.-'

hej bloggen!! (och ni som läser)
nu är kl 06:26 och elin är vaken men skiit tröött!! :0
får snart börja platta håret för jag börjar kl 8... går ungefär vid halv 8..de e så jävla tråkigt med skolan asså! tänk om man kunde typ jobba en dg och gå i skolan dom andra 4 dagarna..men ne de får jag inte för att jagär för *liten*!! ;O men de e la bara att bita ihop och gå till den jävla helvetes byggnaden!! (BARA!!!) 4 år kvar..

hahah och mina 2 engelska böcker är borta xD hittar bara min base book!!xD lärarna kommer döda mig xD

hha ne men nu ska jag nog kolla om jag hittar ett par svarta leggins!!

dagen ´klädsel:
mörkblå-svart munktröja
grått linne
svarta leggins (om jag hittar några :/ )


haha ne men nu måste jag nog gå.. kl e ju 06:35 :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0