....

faan va glad jah e!!!:D

kanske inte borde va glad över en sån sak som har hänt en person..men de e faan ajg!!!!;D

va ju nästan säker på att de skulle bli såhär snart! och de e ju bara bra för mig ;)

hahah ne emn de e ju skit synd om honom att han typå e deppig oclite ledsen...men jag e ju skit glad!!!=)
måste berätta detta för fillan sen! skulle skicka till henne förut och då råkade jag skicka till jennie (fillans mamma!) haha och hon bara menade du *** eller ? ;) jag bh aa :p men de skúlle inte till dig för de skulle til fillan och hon bah, ja med jag skulle ju få reda på de ändå!:)


menmen..bara att hoppas nu då!:D <33333


men nu ska jag fråga mamma om jag kan få 30 kr till.. jag har köpt 2 filmer för 30 kr..utan att ah några pengar xD

sen så blir de till att dra till örslösa igen!!:D



och ni ska bara veta dagen inköp alltså!!!xD

12 små burkar med energidricka
1 stor burk-//-
1 stor flask energidricka på typ 2 liter xD

de e ju vad ajg ska dricka ikväll!:D

komer ju faan aldrig mera vilja ricka de!!:O xD




puss&kram //elinh! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0