fortfarande sjuk :(

tja!!:D

vänta lite..nån som knackar på min dörr :S orkar inte med folk idag!:O

15 minutr senare...

tony ville att jag skulle klippa han. därför knackade han på min dörr! men kanske tjänar en slant på de så jag gjorde de !:d.

men de va ju inte detta som ag skulle blogga om! jag skulle blogga om att folk klagar å jävla mycket på mig!

alla bara varför har du så mycket bekymmer elin? men jag har ju faan inga bekymmer!!!:O och om jag har några bekymmer som jag inte sagt till t.ex. Ewe så e de ju inget jag vill säga till henne! jag fattar inte vf alla bryr sig om saker som inte finns!!:O dom kan fråga mig om de typ 2-3 ggr per dag, samma person!!!!:O och då e de ju inte så konstigt att jag blir förbannad på den personen!!

ne emn nu ska jag nt skriva mera om detta. blir bara skit förbannad och de går ju inte över på ett bra tag om jag blir de!!:O


puss&kram//Elinh <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

tackar man tackar :D

2010-09-08 @ 10:20:31
URL: http://johnsonplaze.blogg.se/
Postat av: sandra falkevik

skulle självklart göra en til dig om ja kunde! <3

2010-09-08 @ 16:21:31
URL: http://ssandrafalkevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0