mopeder..

hejs svejs!;)

natten till idag så kundeju jag inte sova :( men jag kollade lite på internet. de slutade med att jag bjöd på 2  olika mopeder ;D

fick bå´da svaren nu:d

den snyggaste så sa han att han hade fått 4.500 på den av en annan.. så den blir de ju inte!
men den andra som kicken va trasigpå la jag 1000 kr..han svarar med att jag får den för 1500 om jag tar den som den står nu.
självklart så vill ju jag ha min vilja igenom! så jag sa 1,200.. hehe ;) så frågade jag vad han menade med som den är nu.. om den bara va smutsig som på bilden eller om den har gått sönder..väntarnu på svar!


hehe ne men nu sitter jag och lyssnar på lilleman ;d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0