Personer..=)

hej bloggen!:D''

va hos min syster i´går :) skulle åka till affären åt henne för att hon va sjuk och ville ha godis :d  så jag satte mig på cykeln och köpte godis till henne för 100 kr typ xD  när jag väl kommer fram till Malin (min största storasyster) så kan cykeln inte stå upp -.-'   efter månnga försök så lyckades jag xD gick upp till Malin, satt hos henne typ 1-1,5 timmar :d pratade typ om allt!!! :* vid halv 10 så åkte jag hem..mådde inte helt bra eftersom jag har haft hosta i flera dagar nu..


vaknade upp imorses..kännde att  halsen inte alls va OK!? så de blev bara till att somna om och säga till mamma senare när hon kom in för att väcka mig för att jag började snart att jag va sjuk..de första mamma sa när hon kom in till mig va att fråga om jag mådde bra ?`jag va tydligen vit som ett spöke i ansiktet :O menmen..hemma från skolan idag :D <3


ne men nu ska jag nog inte skriva så mkt mer:p

men jag ska skriva om dom personer som komenterade min bild på bdb !
de blev 11 st så jag gör alla i ett inlägg så slipper de lixom bli 11 inlägg om bara personer xD



men nu ska jag börja :p


Martina Nyberg!<3
 
du e en jätte fiin och snäll person! skit duktig på att fota också!:)
verkligen älskar ditt hår oxå!!:O <33'
men jag känner inte dig så bra....kan tyvärr inte säga något mer :/


Mathila Ajnestål!<3

klassens roligast och fiinaste!
grymt snäll person oxå!
du gör typ lektioner som är tråkiga roliga..som e.x. när du sitter och snurrar en pennvässare så att alla stör sig men du bara skrattar och fortsätter xD grymt kul hade jag iallafall..
jätte fiin tjej!:D!


Julia Berger!<3

känner dig typ inte..:/ men du e ganska bra på att ta kort!:)
vi va jätte mkt när vi va små men du komer inte ihåg de xD''
sorry men jag har inget mer att säga om dig!"/

Josefine Astrell!<3

jätte fiint mörkt hår! vi  va oxå när vi va små hemma hos min morbror! fast vi kommer typ inte ihåg nått av de heller...men du e jätte fiin occh sööt tjej!<3 .. hur snäll som hellst!:DD

Sara Falck!<3

en gammal kompis! vi har gått i samma klass i 6 år tror jsg!:) många roliga stunder..fast även många tråkiga :'( men dom minnena har jag glömt!:D<33 jätte fiin i ditt nya bruna hår! fast du va verkligen skiit fiin i ditt gammla blonda hår! du en en jätte snäll person iallafall sara!:D<33

Sandra Branell!<3

skit schysst kompis!:D  fiin och snäll oxå!:d
vi har haft jätte roligt tillsammans!:) <33 och mer hoppas vi på att de kommer bli!

Felicia Boman!!<33333


DE FINNS INGA ORD FÖR DIG GUMMAN!!! UTAN FILLAN INGEN ELIN!!!<3  DU BETYDER VERKLIGEN ALLT FÖR MIG!! 

ÄLSKAR DIG FILLAN!:D<3333

Rebecka Erikson!<3

hur fiin person som helst!:) vi har vart kompisar sen dagis!:D fast de blev en glipa i våran vänskap i 5:an elle om de va i 6:an..men skit i de nu! vi har blitt kompisar igen och de e ju bra!:D<333
vi har haft hur kul som helst!!  t.ex. när ni hade eran stuga..vi sprang ner för den stora backen och rakt ner i sjön!:D<33 då hade vi faan kul alltså:d   vill att du ska veta att du betyder hur mycket som helst för mig!:D

Filip Jonsson!<3

du e faan världens mest skönaste kill-kompis!!:D :d

men du e hur ffin som helst! du e också en väldigt bra kompis! man kan nog prata med dig om vad som hellst!
vi har inte haft så många minnen tilsammans men ett va när jag va hemma hos dig för första gången då vi skulle fika med din mamma och pappa...vi fick värsta skrattanfallet!!xD vet inte hur många ggr din mamma och pappa sa till oss.. men vu kunde ju inte sluta!!!:D <33

+ så har du en otroligt snygg klädstil!:D

Anna Hagström!<3

en jätte snäll kompis! fast jag tror att vi behöver va lite oftare om vi ska kunna bli riktigt bra kompisar!!:) <3 vi e ju typ bara i gång på 3-4 månader :( men de kan vi ändra på!!;D <333
otroligt snyggt hår har du!:D

Sandra Brandt!<3

jaha..du e min syster..vad mera kan jag säga ?

du kan va jävlligt jobbig ibland..men do andra stunderna kan faktist vara riktigt roliga!:D<33

a, du vet nog vad jag tycker om dig!:d <33



ne nu får de nog vara bar med detta inlägg! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0