29 januari

som rubriken säger.. 29/1 imorgon..

händer ganska mkt saker imorgon..

på förmiddagen så ska jag träffa min riktiga morfar helt själv..inte träffat han  på ca 8-9 år..
ska ut och käka med han och hans nya familj..hans frus två barn som bor hemma är 15 och 14(?) iår. My=lika gammal som mig..vi har fått upp en ganska bra relation mellan oss. och dekänns riktigtbra! :D ♥  moa= hon som e lit yngre, inte fått upp någon kontakte med henne typ..men både hon och jag vill ju de så de ska vi fixa :D  lola = morfars fru. hon verkar vara jätte trevlig! :Dde e morfars nya familj som han bor med (=

på kvällen på lördag så ska jag på fest/kalas. söver över där oxå då. i ska ha jävligt roligt!

på söndag när jag riktigt vaknat tillsås ska jag hem till syster och diska åt henne + att kanske tvinga henne att städa ;)
men u ska jag nog dra (=



jag vet att jag har lovat att lägga upp bilder! men de funkar nt just nu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0