..

hej bloggen!

kan ju inte påstå att jag mår särskillt bra precis..men de blir la bättre om ett tag. man får la hoppas på de iallafall!

de som e bra är ju iallafall att jag har börjat att ta upp kontakten med min riktiga morfar! inte träffat han på jätte många år! och när vi sist sågs så sågs vi bara någon timme :( men även jag förstår ju att han har ett nytt liv och så..men de ska de bli ändring på ;) skickat massor med sms med han idag!:D

de dåliga då..de e ju att jag inte mår alls så bra.. :(vet inte vad de e med mig. men jag ska kolla med malin om jag kan få bo hos henne i en vecka eller något sånt.. för när hon jobbar så går ju jag i skolan och så. så då åker ju båda på morgonen. och om hon har jobbat natt så e de ju bara att jag e jävligt tyst på morgonen när jag ska till skolan. och hon läser ju min blogg så nu kommer hon ju vara beredd på att jag ska fråga detta :p

jag hade ju kunnat bo här i örslösa men de é alldeles för långt till skolan! + så måste dom här i örslösa slippa mig ibland:d

men nu får jag nog sluta att blogga för idag.. de finns ju bara en data här nu istället för 2! xD den andra går ju inte att starta o.O
menmen. åker nog hem på lördag! =( vill inte detta! men ska ju på julias fest på lördag så måste ju dra hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0