mötet med morfar♥

som rubriken säger..så ska jag berätta om mötet med morfar idag. det var verkligen hur kul som helst!

det hela började ju med att jag fick morfars nummer över facebook av min moster som jag inte har träffat på hur många år som helst.. jag skickade sms med morfar ganska länge. sen så kunde jag ju inte svara på hans sms ett tag för att jag inte hade några pengar på min mobil..
efter ett tag så började vi smsa mycket mera än va vi gjorde i början. jag blev vän med My på msn. My är morfars frus barn, vi är lika gamla. vi chattade nästan varje dag och kände till slut att vi kännde varandra riktigt bra. men jag fick reda på att dom skulle komma till skövde den 28 januari..så då bad jag dom att komma till lidköping den 29 januari. och de gjorde dom! ♥ skulle gå till matmagasinet för att möta hela den familjen. stod där i ca 3 minuter och väntade.men dom 3 minuterna känndes som om de va 3 timmar! sen så ser jag en bil svänga in. där i sitter de en tjej som vinkar jätte myket så att jag skulle se att de va dom. jag vinkar tbx och går fram till bilen, ur bilen stiger min morfar ut, jag böjar stor lipa samtidigt som jag går mot honom. han sträcker ut sina armar så står jag och gråter i hans armar ett bra tag. sen så kommer lola ut ur bilen, lola är morfars fru. får en kram utav henne oxå. sen så får jag en kram av moa och sist en kram av my. stämningen va ganska konstig i början mellan mig, my och moa. men de blev mcket bättre sen. vi åker till stan för att gå till h&m. men jag och morfar gick runt torget själva för att prata med varandra. sen så gick vi till h&m där dom andra var. vi gick och kollade på min mosters gamla butik. sen så gick vi vidare till bilen för att åka ut mot kållandsö. för att kolla på ett hus. efter de så drar vi till lidköing igen poch äter. va jätte mysigt att sitta där inne ch bara prata med alla.  efter de så körde dom hem mig, fick en hejdå kram av morfar sen så gick jag in.

fick även en försena present utav dom, 300 kr på mobilen. laddar på de om 10 dagar då mina gratis sms har gått ut.
älskar hela den familjen! vi har även redan pratat om att jag ska ta tåget till dom. så drar vi på bio. och bara myser en hel helg! :D

Kommentarer
Postat av: my

sjuk kul va det iaf! :D

längtar tills nästa gång :DD !

2011-01-29 @ 19:04:37
URL: http://myabrahamsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0